Leírás
Selma bögre szett – kerámia, szürke-barna, 10×7,5 cm, 4 db | Természetes hangulat a reggeli pillanatokhoz Kerámia, ami otthonossá tesz minden kortyot A Selma bögre szett négy darab 10×7,5 cm-es kerámia bögrét tartalmaz, amelyek tökéletesen ötvözik a természetes esztétikát a mindennapi praktikummal. A szürke és barna árnyalatok finom átmenete a skandináv nyugalmat idézi – így minden teázás vagy kávézás bensőséges élménnyé válik. Kézzel ható máz, természetes tónusok A bögrék magas minőségű kerámiából készültek, enyhén rusztikus mázolt felülettel, amely egyedivé és meleggé teszi az összhatást. Minden darabon finom színátmenet figyelhető meg, így nemcsak használati tárgy, hanem dekorációs elem is a reggeli asztalon vagy nyitott konyhai polcokon. Ergonomikus és praktikus A 10 cm-es magasság ideális a reggeli kávé vagy teához, a 7,5 cm átmérő pedig biztos fogást és kényelmes használatot garantál. A bögre formája jól illeszkedik a kézbe, a fogantyú stabil, könnyen kezelhető. Mosogatógépben és mikrohullámú sütőben is használható. A stílusos konyha elengedhetetlen eleme A négyes szett kiváló választás, ha egységes megjelenést szeretnél a konyhádban, de szeretnéd, ha minden darabnak meglenne a maga karaktere. A színvilág jól harmonizál fával, kővel, vagy más természetes anyagokkal. Kiknek ajánljuk? Azoknak, akik otthonos, természetes konyhai stílusra vágynak Skandináv vagy rusztikus enteriőröket kedvelőknek Ajándéknak, pároknak, családoknak vagy teakedvelőknek Mindenkinek, aki nemcsak bögrét keres, hanem élményt Tedd meghitté a reggeleket a Selma bögrékkel – természetesség, amit kézbe venni is öröm!
Az oldalon készlet nyilvántartás nincs, minden esetben írásban igazoljuk vissza a szállítás időpontját.
A megrendelést követően semmiképp sem indítsa el az utalást. Minden esetben várja meg a visszaigazolásunkat! A visszaigazolásban megküldött OTP számlaszámra, a rendelésszám feltüntetésével tudja teljesíteni a fizetési kötelezettséget. Igény esetén díjbekérőt állítunk ki, melyet kérem jelezze felénk.
Minden esetben névre szóló számlát állítunk ki, melyet távnyomtatással a megadott e-mail címre kiküldünk a számlázás napján. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a Spam mappában is.
2025.01.01.-től Otp Szép kártyával is fizethet, kizárólag telephelyi átvétellel a boltunkban. Csak OTP SZÉP kártyát áll módunkban elfogadni!
Felhasználó köteles a csomagot késedelem nélkül megvizsgálni. A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jogosult jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Tájékoztatsul jelezzük, hogy a futárszolgálatok az átvételt követő 24 órában fogadnak el szállítási sérülésből adódó reklamációt.
A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről valamint az esetleges árváltozásokról. Ez elsősorban nem készletes termékek esetén várható.
2022. január 01.-tól a gazdasági, poltitikai élet változásai miatt egyik napról a másikra drasztikus áremelés is előfordulhat. Ezen okok miatt elképzelhető, hogy a megrendelt árut már csak emelt áron tudjuk teljesíteni. Erről minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, akinek jogában áll elállni a vásárlástól.
Amennyiben a megrendelt termék készleten van:
Személyes átvétel esetén a rendelés átvétele az alábbiak szerint teljesül:
-Gyöngyösön, a telephelyünkön 1 munkanapon belül átvehetőek a megrendelt termékek, amennyiben azok készleten vannak. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Házhoz szállítás esetén a rendelés leadási idejétől függően a rendelt termék:
Amennyiben készleten van, akkor Budapesten és Vidéken 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül
A megrendelt termékek kiszállításának, vagy személyes átvételének várható idejéről minden esetben telefonon egyeztetünk. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten:
A megrendelt termékből nincs a raktárunkban készlet, azt a magyarországi beszállítótól rendeljük meg, amelynek a várható beérkezési ideje a raktárunkba 5, 10 vagy 15 munkanap is lehet
A megrendelt termék elérhetőségéről minden esetben tájékozódunk a beszállítónál, majd telefonon egyeztetünk a Vásárlóval a kiszállítás, vagy a személyes átvétel várható idejéről. Házhozszállítás esetén megrendelt termékeket a Ré-Szabex futárszolgálat, vagy a saját szállítóink juttatják el a Vásárlónak.. A kiszállítás napján a megadott e-mail címen értesítik Önt illetve a megadott telefonszámon értesítik. A szállítással kapcsolatban érdeklődhet, pontosíthat a futárszolgálat vezetőjénél Erdélyi Szabolcsnál. Telefonszám: 06-70-778-0032. Kérném nála mindig a szállítási névre és címre hivatkozzon. Kérném, hogy az érdeklődés előtt mindenképp várja meg visszaigazolásunkat, melyben tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk a csomagot átadni a futárszolgálatnak!
Szállítási díj, és fizetési módok:
A szállítás 100.000.- feletti vásárlás esetén Magyarország területén ingyenes, amennyiben nem haladja meg a 40 kg-t illetve nem hosszabb , mint 2,00 méter. Ha a megrendelés nem éri el a 100.000.- forintot , de 40 kg és 2,00 méter alatt marad, akkor 2.490.- szállítási költséget számítunk fel.
Néhány terméknél egyedi szállítási díjat számítunk fel, melyet a termékleírásban feltüntetünk.
Ilyen termék lehet pl.: jakuzzi, infraszauna, extra méretű szekrények, fürdőkádak, radiátorok, kazánok, bútorok, zsákos anyagok
A radiátorok a méretük és súlyuk miatt a legtöbb esetben csak raklaposan szállíthatóak, melynek szállítási költségéről a visszaigazolásunkban tájékoztatjuk ( Nem az automata értesítésben. )
A webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat: utánvétes fizetés, banki előre utalás illetve gyöngyösi telephelyünkön bankkártyás fizetés.
Részletes leírást a szállítási díjak kalkulációjáról, és a fizetési módokról az Ászf-ben olvashat!
Amennyiben információra, árajánlatra lenne szüksége vagy reklamációt szeretne bejelenteni, kérjük minden esetben az oldal fejlécén található ” ÜZENET KÜLDÉSE ” rovaton tegye meg. Reklamáció esetén csak az itt beérkezett megkereséseket tudjuk kezelni! Kérem minden esetben mellékeljen fotókat!