Leírás
Viva Platinum Therm fűtőbetét törölközőszárító radiátorhoz – FEHÉR- termosztátos – 1200 Watt – 230V
Viva Platinum Therm elektromos fűtőbetét: komfortosabb fürdőszoba télen-nyáron
A Viva Platinum Therm fűtőbetét tökéletes kiegészítője a fürdőszobai radiátoroknak, és még komfortosabbá teheti a mindennapokat egész évben.
Fűtési szezonon kívül is:
- Akár önálló fűtésként, akár a központi fűtés kiegészítéseként használható.
- Ideális megoldás a hűvösebb tavaszi és őszi napokon.
Kényelmes és hatékony:
- Egyszerűen beszerelhető a radiátorba.
- A fűtőbetét belsejében hőkorlátozó és vissza nem állítható biztonsági hőmérséklet-megszakító található.
A Viva Platinum Therm fűtőbetéttel a fürdőszoba a komfortos pihenés oázisává válik.
Fontos:
- A T-idom használatával, amit a csomag tartalmaz, a radiátor vegyes üzemmódban is működtethető (központi fűtés és elektromos fűtés).
- A fűtőbetétet csak akkor szabad működtetni, ha előzőleg a radiátort vízzel feltöltöttük.
- Ügyeljünk a hőtágulási „légzsák” meglétére!
- A patront kizárólag csak alulról szabad beszerelni. A csatlakozó kábelt meghosszabítani, illetve elvágni TILOS!
- Amennyiben csak fűtőbetétnal használjuk a radiátort, akkor a patront a folyadéknak el kell lepnie! Kombinált rendszer esetén a visszatérő ág szelepét Tilos elzárni!
- A fűtőbetétokra nem jár garancia akkor, ha a dugvillát lecserélik, a zsinórt megrövidítik vagy meghosszabítják, illetve akkor, ha a fűtőbetétt felülről szerelik.
- A fűtőbetét élettartama jelentősen megrövidül, ha nem a megfelelő méretű, hőteljesítményű csőradiátorhoz választjuk ki.
Üzembe helyezés előtt kérjük gondosan olvassa el a használati utasítást!
*A termékfotók tájékoztató jellegűek. A webshopban feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak! Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! A webshopban szereplő méretek tájékoztató jellegűek, a gyártó előzetes bejelentés nélkül változtathat rajtuk. Bővebb információkért keressen bennünket!
Az oldalon készlet nyilvántartás nincs, minden esetben írásban igazoljuk vissza a szállítás időpontját.
A megrendelést követően semmiképp sem indítsa el az utalást. Minden esetben várja meg a visszaigazolásunkat! A visszaigazolásban megküldött OTP számlaszámra, a rendelésszám feltüntetésével tudja teljesíteni a fizetési kötelezettséget. Igény esetén díjbekérőt állítunk ki, melyet kérem jelezze felénk.
Minden esetben névre szóló számlát állítunk ki, melyet távnyomtatással a megadott e-mail címre kiküldünk a számlázás napján. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a Spam mappában is.
2025.01.01.-től Otp Szép kártyával is fizethet, kizárólag telephelyi átvétellel a boltunkban. Csak OTP SZÉP kártyát áll módunkban elfogadni!
Felhasználó köteles a csomagot késedelem nélkül megvizsgálni. A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jogosult jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Tájékoztatsul jelezzük, hogy a futárszolgálatok az átvételt követő 24 órában fogadnak el szállítási sérülésből adódó reklamációt.
A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről valamint az esetleges árváltozásokról. Ez elsősorban nem készletes termékek esetén várható.
2022. január 01.-tól a gazdasági, poltitikai élet változásai miatt egyik napról a másikra drasztikus áremelés is előfordulhat. Ezen okok miatt elképzelhető, hogy a megrendelt árut már csak emelt áron tudjuk teljesíteni. Erről minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, akinek jogában áll elállni a vásárlástól.
Amennyiben a megrendelt termék készleten van:
Személyes átvétel esetén a rendelés átvétele az alábbiak szerint teljesül:
-Gyöngyösön, a telephelyünkön 1 munkanapon belül átvehetőek a megrendelt termékek, amennyiben azok készleten vannak. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Házhoz szállítás esetén a rendelés leadási idejétől függően a rendelt termék:
Amennyiben készleten van, akkor Budapesten és Vidéken 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül
A megrendelt termékek kiszállításának, vagy személyes átvételének várható idejéről minden esetben telefonon egyeztetünk. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten:
A megrendelt termékből nincs a raktárunkban készlet, azt a magyarországi beszállítótól rendeljük meg, amelynek a várható beérkezési ideje a raktárunkba 5, 10 vagy 15 munkanap is lehet
A megrendelt termék elérhetőségéről minden esetben tájékozódunk a beszállítónál, majd telefonon egyeztetünk a Vásárlóval a kiszállítás, vagy a személyes átvétel várható idejéről. Házhozszállítás esetén megrendelt termékeket a Ré-Szabex futárszolgálat, vagy a saját szállítóink juttatják el a Vásárlónak.. A kiszállítás napján a megadott e-mail címen értesítik Önt illetve a megadott telefonszámon értesítik. A szállítással kapcsolatban érdeklődhet, pontosíthat a futárszolgálat vezetőjénél Erdélyi Szabolcsnál. Telefonszám: 06-70-778-0032. Kérném nála mindig a szállítási névre és címre hivatkozzon. Kérném, hogy az érdeklődés előtt mindenképp várja meg visszaigazolásunkat, melyben tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk a csomagot átadni a futárszolgálatnak!
Szállítási díj, és fizetési módok:
A szállítás 100.000.- feletti vásárlás esetén Magyarország területén ingyenes, amennyiben nem haladja meg a 40 kg-t illetve nem hosszabb , mint 2,00 méter. Ha a megrendelés nem éri el a 100.000.- forintot , de 40 kg és 2,00 méter alatt marad, akkor 2.490.- szállítási költséget számítunk fel.
Néhány terméknél egyedi szállítási díjat számítunk fel, melyet a termékleírásban feltüntetünk.
Ilyen termék lehet pl.: jakuzzi, infraszauna, extra méretű szekrények, fürdőkádak
A webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat: utánvétes fizetés, banki előre utalás illetve gyöngyösi telephelyünkön bankkártyás fizetés.
Részletes leírást a szállítási díjak kalkulációjáról, és a fizetési módokról az Ászf-ben olvashat!
Amennyiben információra, árajánlatra lenne szüksége vagy reklamációt szeretne bejelenteni, kérjük minden esetben az oldal fejlécén található ” ÜZENET KÜLDÉSE ” rovaton tegye meg. Reklamáció esetén csak az itt beérkezett megkereséseket tudjuk kezelni! Kérem minden esetben mellékeljen fotókat!