Leírás
Havana szőnyeg 200×300 cm – Narancssárga-kék dinamikus elegancia nagy terekhez Ez a Havana kollekció egyik legnagyobb méretű darabja – 200×300 cm-es méretével és merész narancssárga-kék színvilágával azonnal életet lehel bármilyen helyiségbe. Ideális választás azoknak, akik egy nagyvonalú, meleg tónusú, természetes anyagból készült szőnyeget keresnek, ami egyszerre vibráló és harmonikus. 100% pamut – természetesség, amit érzel A szőnyeg prémium minőségű, 100% pamut anyagból készült: kellemes tapintású és komfortos, légáteresztő, így nem zárja el a padlót, egészséges választás, hiszen nem tartalmaz mesterséges szálakat vagy irritáló anyagokat. A pamut rugalmassága és tartóssága miatt ideális nagy forgalmú helyiségekbe, például nappaliba vagy étkezőbe is. Mérete: 200×300 cm – a látványos térformáló Ez a méret különösen ajánlott: nagy nappalikba, ahol segít egységes térérzetet teremteni, étkezőasztalok alá, ahol az egész szett kényelmesen elfér rajta, nyitott terekbe, ahol zónákat szeretnél kijelölni a bútorok között. A nagyméretű szőnyeg vizuálisan összefogja a teret, miközben melegséget és kényelmet hoz az enteriőrbe. Színek, amik magukra vonják a figyelmet A narancssárga és a kék erőteljes, mégis kiegyensúlyozott színpáros – lendületes, élettel teli, mégis harmonikus. Világos falak és semleges bútorok mellett különösen látványos, de bohém, mediterrán vagy retro stílusban is tökéletes választás. Karbantartás – gyors és egyszerű A szőnyeg porszívóval, kézi áttörléssel is tisztítható. A pamut szálak nem tömörödnek, nem tapadnak össze, így a szennyeződések könnyen eltávolíthatók, a szőnyeg megőrzi eredeti megjelenését.
Az oldalon készlet nyilvántartás nincs, minden esetben írásban igazoljuk vissza a szállítás időpontját.
A megrendelést követően semmiképp sem indítsa el az utalást. Minden esetben várja meg a visszaigazolásunkat! A visszaigazolásban megküldött OTP számlaszámra, a rendelésszám feltüntetésével tudja teljesíteni a fizetési kötelezettséget. Igény esetén díjbekérőt állítunk ki, melyet kérem jelezze felénk.
Minden esetben névre szóló számlát állítunk ki, melyet távnyomtatással a megadott e-mail címre kiküldünk a számlázás napján. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a Spam mappában is.
2025.01.01.-től Otp Szép kártyával is fizethet, kizárólag telephelyi átvétellel a boltunkban. Csak OTP SZÉP kártyát áll módunkban elfogadni!
Felhasználó köteles a csomagot késedelem nélkül megvizsgálni. A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jogosult jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Tájékoztatsul jelezzük, hogy a futárszolgálatok az átvételt követő 24 órában fogadnak el szállítási sérülésből adódó reklamációt.
A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről valamint az esetleges árváltozásokról. Ez elsősorban nem készletes termékek esetén várható.
2022. január 01.-tól a gazdasági, poltitikai élet változásai miatt egyik napról a másikra drasztikus áremelés is előfordulhat. Ezen okok miatt elképzelhető, hogy a megrendelt árut már csak emelt áron tudjuk teljesíteni. Erről minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, akinek jogában áll elállni a vásárlástól.
Amennyiben a megrendelt termék készleten van:
Személyes átvétel esetén a rendelés átvétele az alábbiak szerint teljesül:
-Gyöngyösön, a telephelyünkön 1 munkanapon belül átvehetőek a megrendelt termékek, amennyiben azok készleten vannak. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Házhoz szállítás esetén a rendelés leadási idejétől függően a rendelt termék:
Amennyiben készleten van, akkor Budapesten és Vidéken 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül
A megrendelt termékek kiszállításának, vagy személyes átvételének várható idejéről minden esetben telefonon egyeztetünk. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten:
A megrendelt termékből nincs a raktárunkban készlet, azt a magyarországi beszállítótól rendeljük meg, amelynek a várható beérkezési ideje a raktárunkba 5, 10 vagy 15 munkanap is lehet
A megrendelt termék elérhetőségéről minden esetben tájékozódunk a beszállítónál, majd telefonon egyeztetünk a Vásárlóval a kiszállítás, vagy a személyes átvétel várható idejéről. Házhozszállítás esetén megrendelt termékeket a Ré-Szabex futárszolgálat, vagy a saját szállítóink juttatják el a Vásárlónak.. A kiszállítás napján a megadott e-mail címen értesítik Önt illetve a megadott telefonszámon értesítik. A szállítással kapcsolatban érdeklődhet, pontosíthat a futárszolgálat vezetőjénél Erdélyi Szabolcsnál. Telefonszám: 06-70-778-0032. Kérném nála mindig a szállítási névre és címre hivatkozzon. Kérném, hogy az érdeklődés előtt mindenképp várja meg visszaigazolásunkat, melyben tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk a csomagot átadni a futárszolgálatnak!
Szállítási díj, és fizetési módok:
A szállítás 100.000.- feletti vásárlás esetén Magyarország területén ingyenes, amennyiben nem haladja meg a 40 kg-t illetve nem hosszabb , mint 2,00 méter. Ha a megrendelés nem éri el a 100.000.- forintot , de 40 kg és 2,00 méter alatt marad, akkor 2.490.- szállítási költséget számítunk fel.
Néhány terméknél egyedi szállítási díjat számítunk fel, melyet a termékleírásban feltüntetünk.
Ilyen termék lehet pl.: jakuzzi, infraszauna, extra méretű szekrények, fürdőkádak, radiátorok, kazánok, bútorok, zsákos anyagok
A radiátorok a méretük és súlyuk miatt a legtöbb esetben csak raklaposan szállíthatóak, melynek szállítási költségéről a visszaigazolásunkban tájékoztatjuk ( Nem az automata értesítésben. )
A webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat: utánvétes fizetés, banki előre utalás illetve gyöngyösi telephelyünkön bankkártyás fizetés.
Részletes leírást a szállítási díjak kalkulációjáról, és a fizetési módokról az Ászf-ben olvashat!
Amennyiben információra, árajánlatra lenne szüksége vagy reklamációt szeretne bejelenteni, kérjük minden esetben az oldal fejlécén található ” ÜZENET KÜLDÉSE ” rovaton tegye meg. Reklamáció esetén csak az itt beérkezett megkereséseket tudjuk kezelni! Kérem minden esetben mellékeljen fotókat!