Leírás
A termék egy kiálltott termék, ezért kedvezményt adunk rá. A termék
egyébként komplett, teljesen működőképes és teljes körű garanciával.
A kés az egyik leggyakrabban használt konyhai eszköz. Még mindig keresi a
tökéletes konyhai kést? Most megtalálta! Fedezze fel a minőségi G21 Gourmet Nature késeinket.
A G21 Gourmet Nature késkészlettel szeletelhet, apríthat,
magozhat. Szórakoztatóvá teszik a mindennapi főzést, amelyet minden szakács
értékelni fog.
A minőséget 4 évig garantáljuk
A G21 Gourmet Nature kések pengéje minőséges 5CR15
acélból készültek, melyet többek között vadászkések gyártásához is használnak. A
felhasznált anyagnak köszönhetően a penge éles, ellenálló és erős, ráadásul
megfelelő karbantartás mellett több évtizedig is jó szolgálatot tehet.
A kés markolata extra erős és ellenálló, ún. Pakka wood
anyagból készült, mely gyártásánal a keményfa furnérot hőkezelt gyantával
imregnálják. Ennek eredménye egy stabil markolat, mely nem enged az idő
múlásának. A kés sima, egyenes, tiszta kialakítása minden konyha díszévé
válik.
Tartóban, biztonságban
Nem tudja hol helyezhetné el biztonságban a késeit? Hát a tartóban! A
szetthez tartozik egy elegáns, környezetkímélő, bambuszból készült tartó,
melyben minden késnek megvan a maga biztonságos helye.
Meghosszabbított garancia 2 + 2 év
A termék minőségét 4 évig garantáljuk. A + 2 év garanciális időszakért kérjük
regisztráljon a http://g21-warranty.com
oldalon. Használja ki ezt a lehetőséget
és regisztráljon egyből vásárlás után.

Tulajdonságok
- Márka: G21
- Modell: Gourmet Nature
- Anyag: 5CR15 acél
- Markolat anyaga: Pakka wood barna színben
- Tartó anyaga: bambusz
- A tartó magassága késekkel: 35 cm
- A tartó szélessége: 9 cm
- Tartó súlya a késekkel: 1,3 kg
Csomagolás tartalma
- Séfkés, 21 cm
- Szeletelő kés, 21 cm
- Filéző kés, 15,5 cm
- Univerzális kés, 13 cm
- Szeletelő kés, 9 cm
- Tartó bambuszból
Az oldalon készlet nyilvántartás nincs, minden esetben írásban igazoljuk vissza a szállítás időpontját.
A megrendelést követően semmiképp sem indítsa el az utalást. Minden esetben várja meg a visszaigazolásunkat! A visszaigazolásban megküldött OTP számlaszámra, a rendelésszám feltüntetésével tudja teljesíteni a fizetési kötelezettséget. Igény esetén díjbekérőt állítunk ki, melyet kérem jelezze felénk.
Minden esetben névre szóló számlát állítunk ki, melyet távnyomtatással a megadott e-mail címre kiküldünk a számlázás napján. Amennyiben nem találja, kérem ellenőrizze a Spam mappában is.
2025.01.01.-től Otp Szép kártyával is fizethet, kizárólag telephelyi átvétellel a boltunkban. Csak OTP SZÉP kártyát áll módunkban elfogadni!
Felhasználó köteles a csomagot késedelem nélkül megvizsgálni. A termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén jogosult jegyzőkönyv felvételét kérni a futártól, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni.
Tájékoztatsul jelezzük, hogy a futárszolgálatok az átvételt követő 24 órában fogadnak el szállítási sérülésből adódó reklamációt.
A Szolgáltató a Vásárló megrendelését (ajánlatát) külön elfogadó e-mail útján fogadja el. A szerződés a Felek között ekkor jön létre. Az elfogadó e-mailben a Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót egyebek mellett a szerződés létrejöttéről és a várható szállítási határidőről valamint az esetleges árváltozásokról. Ez elsősorban nem készletes termékek esetén várható.
2022. január 01.-tól a gazdasági, poltitikai élet változásai miatt egyik napról a másikra drasztikus áremelés is előfordulhat. Ezen okok miatt elképzelhető, hogy a megrendelt árut már csak emelt áron tudjuk teljesíteni. Erről minden esetben tájékoztatjuk a vevőt, akinek jogában áll elállni a vásárlástól.
Amennyiben a megrendelt termék készleten van:
Személyes átvétel esetén a rendelés átvétele az alábbiak szerint teljesül:
-Gyöngyösön, a telephelyünkön 1 munkanapon belül átvehetőek a megrendelt termékek, amennyiben azok készleten vannak. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Házhoz szállítás esetén a rendelés leadási idejétől függően a rendelt termék:
Amennyiben készleten van, akkor Budapesten és Vidéken 2-3 munkanapon belül kiszállításra kerül
A megrendelt termékek kiszállításának, vagy személyes átvételének várható idejéről minden esetben telefonon egyeztetünk. Ha a termék nem készletes, e-mailben tájékoztatjuk az átvétel pontos időpontjáról.
Amennyiben a megrendelt termék nincs készleten:
A megrendelt termékből nincs a raktárunkban készlet, azt a magyarországi beszállítótól rendeljük meg, amelynek a várható beérkezési ideje a raktárunkba 5, 10 vagy 15 munkanap is lehet
A megrendelt termék elérhetőségéről minden esetben tájékozódunk a beszállítónál, majd telefonon egyeztetünk a Vásárlóval a kiszállítás, vagy a személyes átvétel várható idejéről. Házhozszállítás esetén megrendelt termékeket a Ré-Szabex futárszolgálat, vagy a saját szállítóink juttatják el a Vásárlónak.. A kiszállítás napján a megadott e-mail címen értesítik Önt illetve a megadott telefonszámon értesítik. A szállítással kapcsolatban érdeklődhet, pontosíthat a futárszolgálat vezetőjénél Erdélyi Szabolcsnál. Telefonszám: 06-70-778-0032. Kérném nála mindig a szállítási névre és címre hivatkozzon. Kérném, hogy az érdeklődés előtt mindenképp várja meg visszaigazolásunkat, melyben tájékoztatjuk, hogy mikor tudjuk a csomagot átadni a futárszolgálatnak!
Szállítási díj, és fizetési módok:
A szállítás 100.000.- feletti vásárlás esetén Magyarország területén ingyenes, amennyiben nem haladja meg a 40 kg-t illetve nem hosszabb , mint 2,00 méter. Ha a megrendelés nem éri el a 100.000.- forintot , de 40 kg és 2,00 méter alatt marad, akkor 2.490.- szállítási költséget számítunk fel.
Néhány terméknél egyedi szállítási díjat számítunk fel, melyet a termékleírásban feltüntetünk.
Ilyen termék lehet pl.: jakuzzi, infraszauna, extra méretű szekrények, fürdőkádak
A webáruházunkban a következő fizetési módok közül választhat: utánvétes fizetés, banki előre utalás illetve gyöngyösi telephelyünkön bankkártyás fizetés.
Részletes leírást a szállítási díjak kalkulációjáról, és a fizetési módokról az Ászf-ben olvashat!
Amennyiben információra, árajánlatra lenne szüksége vagy reklamációt szeretne bejelenteni, kérjük minden esetben az oldal fejlécén található ” ÜZENET KÜLDÉSE ” rovaton tegye meg. Reklamáció esetén csak az itt beérkezett megkereséseket tudjuk kezelni! Kérem minden esetben mellékeljen fotókat!